Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Sunday, April 3, 2011

Rakan-rakan dan Guru-guru

Assalamualaikum..
Dengan keazaman ingin berubah saya perlu bermula dengan memohon maaf kepada rakan-rakan sekelas: Aliff, Ashraf, Faiz Izuddin, Mustaqim, Amir Azienuddin, Muizzudin, Hasril, Beh Chong Wu, Izzati, Husna, Oh Xuan Bei, Tarishini, Rubavaty, Lim Mei Shuan, Lim Say Ching, Mariatul, Zuhaida, Syafiqah, Mulyani, Vishalini, Kuik Xiao Hui, Teoh Peh Shan, Atikah, Hasni, Fatin n Lim Ai Tee..

Tidak lupa juga pada guru-guru yang telah mengajar saya dari form 4 sampai la form 5 : Cikgu Zuraidah (My class teacher form4), Cikgu Rokiyah(My class teacher form5), Cikgu Tan Wei Chung(Harap2 btl la ejaannya), Cikgu Tay Shieh Pei(harap2 tak salah), Cikgu Kang, Cikgu Rawaida, Cikgu Suriawati, Sir Manavalan, Cikgu Sarojini, Cikgu Siti Hajar(dari form3 sampai sekarang), Ustazah Wan Farha, Ustazah Norhayati, Cikgu Devarajan, Cikgu Norazila..

Harap-harap takda yang tertinggal.. Cikgu-cikgu dan kawan-kawan, saya minta maaf atas kesalahan saya selama ini.. Mungkin yang sengaja dilakukan dan mungkin tidak sengaja dilakukan. Biasa la manusia tidak akan terlepas dari melakukan kesalahan.. Kepada keluarga saya yang banyak bersabar dengan perangai saya.. Terima Kasih banyak-banyak.. Saya akan cuba mengubah diri saya agar menjadi seorang yang lebih tekun untuk belajar.. Mungkin sebelum ini, saya banyak bermain-main dalam kelas dan kurang memberi perhatian. Hehehe.. Memang susah sikit saya ubah perangai saya tu.. Demi SPM saya akan korbankan apa yang perlu saya korbankan.. Tunggukan la hadiah dari saya, iaitu hadiah yang paling bermakna iaitu result yang bagus.. Doakan la saya dan rakan-rakan yang akan menduduki SPM tahun ni.. Saya akan sanggup korbankan waktu saya untuk hadir kelas tambahan jika tiada halangan.

I must get prepare for the SPM. Hope the all my teacher and friend will help me to get prepare.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment