Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Thursday, April 7, 2011

Persoalan 2..

Assalamualaikum.
Jika anda sering terjaga pukul 4 or 4 lebih.. Apa anda akan buat.. Apatah lagi kalau hujan.. Kalau anda jadi saya apakah yang akan anda lakukan.. Study or what... Sebab saya sering terjaga pukul 4 tapi saya tak tau apa yang patut saya buat study ke apa.. Lagipun mata mesti la berat bila terjaga dari tidur... Jangan tanya macam mana saya boleh senang terjaga pukul 4 sudah la.. Hehehe..


Tapi biasanya kalau saya terjaga saya akan melakukan qiamulail.. Biarpun mata berat, tapi kena la kelahkan syaitan.. Takkan nak biarkan syaitan berjaya menghasut kita supaya tidur balik.. Tapi kadang-kadang saya tewas juga... Huhuhu.. Tapi saya tak pernah pun jaga pukul 4 n study.. Memang ada niat nak study sekali tapi.... Tak perlu la kot bagitau..
Ok la.. saya undur diri dulu.. Nak sambung belajar..
Waalaikumsalam.

No comments:

Post a Comment