Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Saturday, April 2, 2011

Kenangan Lalu

Assalamualaikum..
Tahun ni saya dah masuk form 5 dan bakal menduduki SPM pula tu.. Dalam tak buat apa-apa tu terjumpa pula gambar tahun lepas..

Gambar gaya bebas kelas saya pada tahun lepas.. Memang macam-macam gaya kalau tak nak buat.. Haha.. Tahun ni gaya yang dibuat mesti lagi pelik rasanya.. Umur masing-masing dah meningkat ke 17 tahun.. Masa bermain pun dah kurang.. Masa untuk fokus sebab SPM dah semakin hampir.. Tahun lepas memang banyak benda best dikenang dan yang tak best dikenang.. Tapi biar la yang best dikenang itu terus dikenang dan yang tak best tu biar la ianya berlalu..

Antara perkara yang telah saya dan rakan baik saya lakukan pada tahun lepas.. First time buat kolam.. Jadi hasilnya kurang menarik.. Kolam yang bertema 1Malaysia.. Asalkan dapat kepuasan membuatnya dan menang tempat ke-3.. Hehe.. Tahun ni terpaksa la kurang kan bersuka ria dan bergiat terlalu aktif seperti tahun lepas.. Hanya tahun ni je last bersekolah.. Kena la buat betul-betul untuk SPM.. Tahun depan sekolah akan tetap dalam kenangan.. Tahun ni sukan Maktab Rendah Simpang Mara (MRSM) telah menunjukan prestasi yang bagus jadi saya dan rakan-rakan akan cuba meningkatkan prestasi pelajaran juga.. InsyaAllah kami boleh..
Doakan la kejayaan kami. Doa+Usaha+Istiqamah+Tawakal = DUIT.. Semoga dengan berkat doa anda semua dan usaha yang dilakukan oleh saya, rakan-rakan dan guru-guru akan memberikan hasil yang bagus.. InsyaAllah.. Sampai disini dulu kisah saya buat hari ni..
Assalamualaikum..

6 comments:

  1. Good luck in your SPM bro!!! And please be my follower...nant follow balik...

    ReplyDelete
  2. waaa. . . sedih gilak ble tringat thun niy last year scula. . nnty comfirm rndu gile3 dkt classmate. . moga2 prsahabatan kite 1 clas brkekalan hgga akhir hayat,insyaALLAH. .

    ReplyDelete
  3. Haha.. Harap2 macam tu la.. InsyaAllah persahatan kita 1 classmate ni akan berkekalan.. Aku, Yap, Faiz n Aliff rasanya memang akan sentiasa berhubung walaupun lepas SPM nanti..

    ReplyDelete
  4. ...yup...don't wory kite satu klas 5st1 will ensure kite dpat straight A's dlam SPM..n jgn putus kwan..w'pun slpas SPM..k..?..

    ReplyDelete
  5. Yup.. Betul3.. InsyaAllah ikatan persahabatan kita takkan putus walaupun selepas SPM nanti..

    ReplyDelete