Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Tuesday, April 5, 2011

Bantu Saya..

Assalamualaikum.
Saya ingin tahu pandangan anda berkaitan dengan ingin berhijrah menjadi seorang yang rajin dan berjaya.. Apa pandangan anda semua. Yang pasti keazaman memang sudah ada.. Tapi apa yang perlu saya lakukan terlebih dahulu.. Adakah rajin melakukan ibadah sunat atau rajin mengulangkaji.. Ingin berjaya di akhirat dan berjaya di dunia.. Jadi apa yang perlu saya lakukan.. Ke saya perlu lakukannya secara serentak.. Itupun kalau saya mampu.. Saya akan tetap berubah biarpun mengambil masa yang agak lama. Kawan-kawan saya yang diluar sana bantu la saya dan doa kan la saya dan rakan-rakan dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM (Straight A kalau boleh).. InsyaAllah kami boleh..
Tanpa usaha, impian tidak akan tercapai. Tanpa doa, sukar untuk kita mencapai impian. Semoga Allah membantu saya mencapai kejayaan di dunia dan di akhirat kelak.

No comments:

Post a Comment