Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Wednesday, March 30, 2011

Gila-gila seharian

Assalamualaikum..
Hari ni asyik keluar je pergi tengok perlawanan bola jaring kat sekolah sendiri.. Sekolah jadi tuan rumah untuk bola jaring la kata kan.. Keluar bagi sokongan kat sekolah sendiri kot.. Akhirnya layak juga bola jaring bawah 18.. Haha.. Waktu suku akhir dan separuh akhir adalah saingan yang boleh dikatakan agak sengit.. Apa-apa pun majukan sukan untuk sekolah.. Perlawanan separuh akhir tadi semua budak pagi turun padang tengok perlawanan tersebut termasuk la saya.. Sekolah Teknik Taiping pun ada penyokong juga dari sekolah-sekolah lain.. Macam-macam bunyi ada.. Tapi ini antara ayat yang keluar dari mulut saya dan Ashraf(yap) "bas sekolah teknik dah sampai tu.. pi balik la budak2 teknik" haha.. Jangan marah.. Terima kasih kepada Faiz dan Alif Ashraf yang telah tolong saya tadi.. Mungkin aku hari ni jadi agak gila-gila sebab lagi berapa hari je nak kena study betul-betul dan tak nak terlalu bersuka ria sangat.. Tak larat dah la nak jadi gila-gila buat sementara ni.. Ok la saya nak out dari update dah..
Masa untuk belajar pula.. Pelajaran tak boleh di lupakan juga.. Saya undur diri dulu..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment