Islamic Widget

Followers

Friday, March 25, 2011

Sentiasa Diingatan

Assalamualaikum..
Saya sentiasa teringat kepada...... Korang agak siapa kah dia tu.. Saya ingin gambarkan bagaimana rupanya saya sendiri tak tau macam mana rupanya.. Walaupun saya tak tau macam mana rupanya tapi dia tetap di qalbu saya.. Setiap hari saya akan menyebut namanya.. Ketika hendak tidur saya akan teringat kepada dia.. Saya sentiasa takut jika saya kehilangannya dari hidup saya.. Sedangkan apabila saya terjaga dari tidur saya mesti akan teringat dia.. I love...... Biarpun saya sering diuji oleh dia tapi saya masih tetapkan dia..

Setelah diberi klu, korang agak siapa dia tu.. adakah makwe sayakah, or couple sayakah, or orang yang istimewa dalam hidup saya...

Dia ialah.... Allah.. Korang ni mesti pikir bukan-bukan kan.. Haha.. Biar hilang kekasih, jangan hilang Allah..
I Love Allah in Mylife..

Ya Allah, Sesungguhnya aku amat menyayangi-Mu. Engkau la yang maha Berkuasa ke atas diriku ini.. Ku mohon pada-Mu ya Allah agar di permudahkan segala urusan sama ada di dunia mahupun akhirat kelak.. Engkau, berikanlah ku seorang teman yang bisa menemani diri ku dan memberi sinar ke dalam hidupku. Hanya pada-Mu ku mohon pertolongan tanpa kenal erti putus asa.. Sesungguhnya Engkau maha Mendengar dan Mengetahui apa yang terbaik buat diri ku ini.

Sampai disini la dulu update saya untuk hari ini.. Otak dah mula nak berehat.. Tapi tak tidur lagi.. Semoga korang happy membacanya.. Haha..
Assalamualaikum..

1 comment:

  1. Nice sharing.Find latest Jobs in Asia,Europe,Africa & Gulf and all over the world at http://toppakjobs.blogspot.com

    ReplyDelete