Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Wednesday, March 23, 2011

Saat yang Dinantikan

Assalamualaikum..
Hari ni nak cerita tentang apa pun tak tau sebenarnya.. Tiba-tiba teringat pula nak tulis saat yang dinantikan... iaitu... Keputusan SPM bukan dapat couple ke apa la... haha... Saya ucapkan tahniah kepada yang telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM pada tahun ini.. Kepada yang mungkin kurang bernasib baik, janganlah cepat putus asa.. Orang yang paling penting saya ucapkan tahniah ialah kepada kakak saya... kakak kandung bukan kakak angkat ok... Alhamdulillah, kakak saya telah mendapat Straight As.. Tahniah kakak...
Kalau kakak saya boleh dapat Straight As, bermakna saya pun boleh.. Kejayaan kakak saya telah membangkitkan semangat saya untuk berusaha mendapat Straight As juga.. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan, di mana ada keazaman, di situ ada kejayaan.. Semoga saya turut dapat keputusan seperti kakak saya.. Kepada kawan-kawan saya juga, saya harap kita dapat keputusan seperti yang kita inginkan.. Gagal sekali tidak bermakna gagal buat selamanya.. Dengan kegagalan yang dimiliki akan bertukar menjadi semangat untuk kita perbaharuinya.. Biar gagal sekarang, jangan gagal waktu SPM.. Kepada rakan-rakan yang lain doakan la kejayaan saya bersama kawan-kawan agar kami turut berjaya seperti orang yang telah berjaya..
Sampai disini saja la cerita saya buat masa dan ketika ini.. Saya akan bersambung semula pada waktu yang lain dengan topik yang lain...
Assalamualaikum...

3 comments:

  1. congrate sam...kte kat kak ko la..ak pon da trbeliak da nk berusaha jgak..i want STRAIGHT A'S IN SPM..

    ReplyDelete
  2. wahh. . . alhamdulillah la. . say congrates 2 ur sis. . syoknye. . ish3. . nak jgk,hak2. .

    ReplyDelete
  3. Gitu lah semangat yang dicari. U can do it.

    ReplyDelete