Islamic Widget

Followers

Listen to Quran

Tuesday, March 29, 2011

Masa untuk Berubah

Assalamualaikum.
Tak lama lagi dah nak masuk bulan 4.. Jadi saya dan Ashraf(Yap) dah berazam tak nak main-main dah.. Hanya menunggu tepat pada waktunya saja.. Sementara ada masa sebelum tarikh keramat tu kena la enjoy kan diri puas-puas dulu.. Demi SPM kena la berubah betul-betul.. Tak boleh hanya cakap sahaja.. Harap-harap saya dapat berhijrah agar menjadi lebih rajin lagi lepas ni.. Tak lama lagi SPM akan tiba.. Banyak lagi yang perlu di ulangkaji.. Study first, couple maybe not now.. Tapi kalau ada peluang apa salahnya.. Hahaha.. Hari tak larat la nak tulis panjang-panjang.. Saya undur diri dulu.. Doa-doa kan la saya dan rakan saya agar dapat berubah dan menjadi pelajar cemerlang suatu hari nanti.. Selamat malam..
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment