Islamic Widget

Followers

Monday, March 28, 2011

Hate me or love me

Assalamualaikum..
Hari ni cerita la pula pasal tajuk ni.. Love yang saya maksudkan tu sayang bukan cinta tau.. Siapa sayang saya.. Siapa benci saya... Mana la saya nak tau kan.. Kalau tak suka dengan saya terus terang dan bagitau je la kenapa.. Agar saya mampu mengubah diri saya.. Takda manusia yang sempurna di atas muka bumi ini.. Kalau sayang kat saya bagus la.. Yang pasti saya tak bermusuhan dengan sesiapa.. Kan tak baik kalau kita bermusuhan sesama manusia.. Kita kena la saling bermaaf-maafan.. Sebab setiap manusia pasti melakukan kesilapan dan kesalahan.. Siapa yang rasa dirinya tidak pernah melakukan kesilapan dan kesalahan bagitau dekat saya... Mustahil sangat2 kalau ada..
Kalau ada yang nak benci kat saya benci la asalkan jangan Allah yang benci kat saya.. Saya tak dimurkai Allah.. Saya inginkan Allah sentiasa menyayangi saya.. Jadi saya mestilah menyayangi Allah.. Istiqamah memohon keampunan daripada-Nya.. Maklaumlah saya ni bukan la manusia yang sempurna dan sering melakukan dosa yang mungkin saya tidak sengaja mahupun dosa yang sengaja dilakukan..

Ya Allah, ku mohon ampun atas segala dosa ku selama ini.. Dosa yang mungkin sengaja ku lakukan mahupun dosa yang tidak sengaja ku lakukan.. Sesungguhnya ku hanya lah hamba-Mu yang tidak sempurna dan sering melakukan kesilapan dan kesalahan.. Ku tahu, ku masih belum layak untuk syurga-Mu, tapi ku tidak mahu ke neraka-Mu yang amat pedih seksaannya.. Ya Allah, ya Ghaffar.. Ampunkanlah segala dosa hamba-Mu selama ini wahai Allah penerima taubat..
video
I love Allah>Rasulullah>Al-Quran dan Sunnah>My Parents and Family> My Bestfriends> My Friends> My Love

Sampai disini dulu update saya buat masa ini.. Nak kena sambung belajar pula.. SPM la katakan tahun ni.. Doakan la saya agar dapat Straight A's dalam SPM ni.. Hehe.. Saya undur diri dulu..
Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment